VEELGESTELDE VRAGEN
Lock’O is de Belgische specialist in opslagplaatsen en self-storage voor particulieren en bedrijven. Ziehier enkele redenen om voor ons te kiezen :
Toegang 24h/24 7d/7 : Autonome toegang. U kan de poort en toegangsdeuren simpelweg openen met uw GSM. U kan Lock’O een beetje beschouwen zoals een uitbreiding van uw huis of bedrijf. U kan er toegang krijgen wanneer u wenst.
Gemak en toegankelijkheid : u kan uw wagen parkeren voor de ruimte! U beschikt ook over liften, karretjes en steekwagen.…
De meerderheid van onze vestigingen beschikken over een loskade voor vrachtwagens.
Onze vestigingen bevinden zich naast verkeersassen en zijn gemakkelijk toegankelijk.
Scherpe prijzen : wij renoveren oude industriële sites naar standaardnormen inzake veiligheid. U huurt dus 20 tot 30% goedkoper dan onze concurrenten.
Maximale veiligheid : De sites van Lock’O zijn volledig omheind met 24h/24 videobewaking, individuele toegangscontrole, alarm en brandbeveiliging,……
De wanden van onze ruimtes zijn in beton en niet in plaat zoals onze concurrenten.
Zonder te vergeten dat wij het breedste gamma aan ruimtes aanbieden gaande van 1m² tot 2.000m² of meer.
Lock’O beschikt over grote gebouwen die het mogelijk maken een opslagplaats op maat te maken die beantwoord aan uw eisen. Ons gamma aan opslagplaatsen is de meest gevarieerde gaande van 1m² tot 2.000m² of meer :
Opslagloodsen: een waaier aan maten gaande van 20m² tot 2.000m² met hoogtes tussen 3 en 6 meter. Gelegen op het gelijkvloers en onmiddellijk toegankelijk met de wagen of vrachtwagen zijn deze opslagplaatsen ideaal voor grote of kleine bedrijven met flexibele huurperiodes vanaf 1 maand.
Onze kantoren : sommige vestigingen stellen een business center ter beschikking. De kantoren hebben een oppervlakte van 10 tot 150m² en bieden u al het comfort die u nodig hebt om u activiteiten uit te oefenen (gemeenschappelijke ruimtes, sanitair, internet,telefoon…) Voor de lijst met vestigingen met kantoren, klik hier.
Al onze self-storage ruimtes hebben een hoogte van ongeveer 3 meter.
Onze opslagloodsen kunnen een hoogte hebben van 4 à 6 meter of meer.
Absoluut! Al onze boxen zijn vocht-,schade-, en vorstvrij.
U maakt simpelweg een lijst met de goederen die u wilt opslaan en contacteert onze medewerkers die u met plezier zullen inlichten.
Lock’O kan u heel scherpe prijzen aanbieden omdat het bestaande industriële gebouwen omvormt tot hedendaagse normen. Het tarief varieert naargelang de oppervlakte gaande van 1 tot 2.000m².
Wij bieden u, volgens de beschikbaarheid, een eerste maand gratis op uw opslagruimte. Contacteer ons via 0800 16 590 om de scherpste tarieven te bekomen.
Lock’O is de belgische specialist in beveiligde opslagruimtes. Al onze vestigingen zijn voorzien van een camerabewaking opgesteld op strategische plaatsen. Alle bewegingen worden opgenomen gedurende 24u/24.
Al onze opslagplaatsen worden, voor een maximale beveiliging, opgetrokken in beton en niet in staalplaat zoals de meeste van onze concurrenten. Iedere klant bezit een code voor het openen van de inrijpoort en deur met zijn GSM.
De code maakt het mogelijk om toegang te krijgen tot de lokalen van Lock’O waar uw opslagplaats of self-storage zich bevindt.
Enkel de personen die zich in deze zone bevinden hebben er toegang. Iedere klant bezit ook een eigen sleutel die toegang tot de ruimte verschaft.
Dit beslist uzelf. U hoeft enkel de toegangscode en code van de keysafe op de muur van uw ruimte te communiceren.
U plaatst er de sleutel in en enkel de mensen waaraan u de code hebt gecommuniceerd hebben toegang tot de sleutel. U kan zelf de code van het kluisje veranderen wanneer u het wenst.
Opgelet : De persoon die het contract heeft ondertekend blijft verantwoordelijk voor eventuele beschadigingen of beschadigingen aan goederen van andere personen.
Zonder probleem ! Indien uw behoeften evolueren kan u steeds veranderen van ruimte en uw goederen verhuizen naar een andere ruimte. U hoeft enkel een aanvraag in te dienen bij de verantwoordelijke van de vestiging.
Wanneer u een ruimte huurt bij Lock’O krijgt u van de verantwoordelijke een persoonlijke toegangscode.
Deze code identificeert u wanneer u in onze gebouwen komt in de zone waar uw ruimte zich bevindt. U krijgt uiteraard ook een beveiligde sleutel om uw ruimte te openen.
Indien u klant bent hebt u onbeperkt toegang tot uw ruimte of kantoor 7 dagen op 7, 24u/24.
Alle vestigingen van Lock’O bezitten een parking zone om zich voor of dichtbij uw ruimte te parkeren.
U kan ook in de meeste vestigingen een wagen of vrachtwagen binnenrijden om het lossen en laden te vergemakkelijken.
De meerderheid van de vestigingen beschikken ook een gemeenschappelijke of individuele loskade voor sommige grote loodsen. Parkingplaatsen voor de grote verhuiswagens zijn ook voorzien.
Voor de ruimtes of meubelbewaring op het verdiep beschikt u over een goederenlift alsook karretjes, steekwagen en in sommige vestigingen een heftruck.
Welk materieel is er ter beschikking voor het hanteren van goederen bij Lock’O ?
Sommige vestigingen beschikken over heftrucks en loskade. De gangen in onze gebouwen zijn breed genoeg en bezitten praktische parkeerplaatsen.
U kan dit op twee verschillende manieren, zonder kosten noch verplichtingen:
Contacteer gratis onze medewerkers op 0800 16 590. U zal dan onderling via telefoon of ter plaatse uw ruimte op maat kunnen kiezen. Vul uw reservatie formulier in door HIER te klikken. Onze medewerkers zullen u zo spoedig mogelijk contacteren om de best mogelijk oplossing voor u te bepalen. Een reservatie via onze website of via telefoon garandeert u de beschikbaarheid en de prijs van de ruimte die u hebt gekozen.
U kan altijd uw reservatie wijzigingen naar een ander type of maat van opslagruimte. U kan ook uw reservatie annuleren zonder bijkomende kosten. Bel 0800 16 590. Eén van onze specialisten zal u met plezier te woord staan.
Ja, vermits de reservatie gratis is en zonder verplichtingen. U kan uw reservatie annuleren op ieder moment zonder kosten. Bel 0800 16 590. Eén van onze specialisten zal u met plezier te woord staan.
Opslagruimtes voor particulieren : geldig identiteitsbewijs ( identiteitskaart, paspoort, rijbewijs).
Opslagruimtes voor bedrijven : bewijs van verbondenheid met het bedrijf ( bv; visitekaartje) en geldig identiteitsbewijs..
2 maanden huurwaarborg zal u gevraagd worden. Deze zal u binnen de drie weken na het beëindigen van het contract worden terugbetaald.
Nee. LOCK’O zal u geen enkele maximale huurperiode opleggen. U kan over een opslagplaats, self-storage of kantoor beschikken op basis van maandelijkse huurperiodes.
LOCK’O aanvaardt overschrijvingen via bankrekening, cash, bankkaarten en kredietkaarten(Visa en Mastercard). Voor je eigen gemoedsrust adviseren wij om te betalen via een domiciliëring. Dit is handig en snel.
Neen, LOCK’O zal u geen administratiekosten aanrekenen !
Self – Storage verzekering : de goederen die worden opgeslagen bij Lock’O moeten in uw eigen belang gedekt worden door een verzekering.
Gelieve het adres van Lock’O te communiceren waar uw goederen zullen worden opgeslagen aan uw makelaar teneinde uw inboedel tegen water-,brandschade en diefstal te verzekeren.
Ja, de aangeduide prijzen zijn BTW inclusief.
Ja, u dient een opzeg te geven van 2 weken indien u het contract wenst te beëindigen bij LOCK’O.
U moet ons een schrijven toezenden voor de opzegging (via mail, brief, fax of in de kantoren van de vestigingen).
Plaats de datum op deze opzegging met vermelding van uw naam en de nummer van de ruimte. Opgelet : uw opzegging moet ons twee weken voor de effectieve vertrekdatum op voorhand toekomen.
De goederen die opgeslagen worden in de ruimte moeten verplicht verzekerd worden. Gelieve het adres van Lock’O te communiceren waar uw goederen zullen worden opgeslagen aan uw makelaar aan uw makelaar teneinde uw inboedel tegen water-,brandschade en diefstal te verzekeren.
De opgeslagen goederen dienen verplicht te worden verzekerd :
Wij adviseren om uw huidige verzekeringspolis te verplaatsen door het adres van Lock’O aan uw makelaar of verzekeringsagentschap te communiceren of een verzekering af te sluiten indien dit nog niet het geval zou zijn.
Het bedrag zal afhangen van de waarde van de goederen die opgeslagen zijn. Gelieve uw makelaar te contacteren die u de nodige informatie zal kunnen geven.
Contacteer de verantwoordelijke van de Lock’O vestiging van uw keuze via telefoon, email of op het gratis nummer 0800 16 590. Maak een afspraak bij uw de vestiging van uw keuze met de nodige documenten ( identiteitskaart , bewijs van verbondenheid met de firma, volledige gegevens voor de facturatie).
Wij hebben de volgende documenten nodig :
Bewijs van verbondenheid met de firma (bv. visitekaartje) en geldig identiteitsbewijs.
Volledige gegevens voor de facturatie.
Bankgegevens voor de domiciliëring
Contacteer de verantwoordelijke van de Lock’O vestiging van uw keuze of bel gratis le 0800 16 590.
U beslist zelf . U kan toegang verlenen tot de ruimte die u huurt bij Lock’O aan uw leveranciers.
Dit om onnodige verplaatsingen te vermijden bij elke levering. U kan simpelweg de toegangscode van uw GSM en sleutelkluis op de muur van de ruimte communiceren.
U plaatst er de sleutel in en enkel de mensen waaraan u de code hebt gecommuniceerd hebben toegang tot de sleutel. U kan zelf de code van het kluisje veranderen wanneer u het wenst.
Bij Lock’O kan u al een opslag huren voor een periode van één maand. Vanaf het moment dat u de nodige papieren hebt ondertekend kan u al beginnen opslaan. .
Ja, in ieder geval dient u een opzeg te geven van twee weken voor het beëindigen van het contract. Er kunnen uitzonderlijke voorwaarden gelden voor de speciaal ingerichte opslagplaatsen.
U moet ons een opzeg laten toekomen 15 dagen op voorhand ( via email, brief, fax of in het kantoor van uw vestiging).
Indien uw contract van uw opslagruimte of kantoor onderworpen is aan bijzondere voorwaarden, gelieve deze dan toe te passen.
U kan volgens het contract voor maandelijkse of jaarlijkse domiciliëringen opteren.
Lock’O zal u een waarborg vragen van twee maanden. Deze zal na beëindiging van het contract binnen de drie weken worden terugbetaald.
Ja, 21 % omdat het hier een dienstverlening betreft.